Małgorzata Pióro, fotograf, photographer, warsztaty fotograficzne, photography workshops, London, Londyn, portret, portrait

Jak zrobiłem to zdjęcie (5)?

Warsztaty fotograficzne z Gosią Pióro (http://www.malgorzatapioro.pl/) w Londynie były wyjątkowe. Chodziliśmy po miejscach, o których nawet Londyńczycy nie mają pojęcia. Ale chodząc zawsze staram się obserwować wszystko dookoła, szukam kadru, pomysłu na kadr. Zwracam uwagę na coś wyjątkowego, szczególnego, dziwnego. I tak było tym razem. Zobaczyłem otwarte drzwi jakiegoś warsztatu a w nich prostokątną małą dziurę. Spojrzałem przez nią i po drugiej stronie zobaczyłem Gosię fotografującą jakieś murale. Poprosiłem ją, by się odwróciła i w ten sposób powstało to zdjęcie – panoramiczny portret Gosi. Żeby bardziej przybliżyć jak to wszystko wyglądało od jej strony, zamieszczam poniżej zdjęcie poglądowe.

_DSC7562

Właśnie przez taką dziurkę zrobiłem główne zdjęcie. Niby nic szczególnego, jakaś dziura w drzwiach, ale daje ciekawy finalny efekt. Warto zatem widzieć szerzej, zauważać ciekawe elementy, które potem możemy wykorzystać w naszym fotografowaniu.

2 thoughts on “Jak zrobiłem to zdjęcie (5)?

Leave a Reply

