Człowiek, man, mróz, frost, zima, winter, szron, hoarfrost, natura, nature, Nikon D700, Nikon D800, photography

Jak zrobiłem to zdjęcie (3)?

Zima a raczej późna jesień na pograniczu nadejścia zimy. Jesteśmy w Ropkach, w Beskidzie Niskim. Rano, tuż przed wschodem słońca wybraliśmy się naszą kilkuosobową grupą, by fotografować poranek nowego dnia. Szron był wszędzie: na drzewach, na powalonych pniach drzew, na łąkach i otaczających nas polach. Kałuże wody były dość dobrze zamarzięte a my w tym wszystkim mieliśmy szukać kadrów szczególnych, które będą coś przypominać. Gdy doszliśmy do miejsca odpoczynku zauważyłem na ławce jakby postać człowieka. Wziąłem aparat i zrobiłem zdjęcie, które tutaj zamieszczam. Z pewnością ktoś przed nami, może dzień wcześniej to narysował, a mróz to utrwalił aż do naszego przyjścia.

Kadr czasem czeka na to, aż go znajdziemy. Zależy to jedynie od naszej spostrzegawczości i nastawienia. Warto szukać czegoś szczególnego, co zarejestrujemy naszym aparatem, coś innego od tego wszystkiego, co dotychczas sfotografowaliśmy.

Przy okazji kilka innych ciekawych ujęć z tego dnia.

2 thoughts on “Jak zrobiłem to zdjęcie (3)?

Leave a Reply

