Boże Narodzenie, Christmas, Kraków, Rynek Główny, bokeh, światło, light

Jak zrobiłem to zdjęcie (2)?

Jesteśmy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Każde miasto na ten szczególny czas jest przepięknie przyozdobione w różnego rodzaju ozdoby choinkowe, migotające i świecące w różnych kolarach lampki itd. Właśnie takie lampki przykuły moją uwagę. Spacerując po krakowskim Rynku Głównym zauważyłem krzyż w aureoli zawieszonego wieńca ze świątecznym oświetleniem na jednej z latarnii przy kościele św. Wojciecha. Musiałem użyć na pełnej klatce dość dużej ogniskowej (320mm) i przysłony f/8 by krzyż był ostry zaś otaczające go lampki rozmyły się ze względu na pierwszy plan lub też odległość hiperfokalną. I znów okazało się, że warto szukać, bo ten kto szuka – znajduje!

2 thoughts on “Jak zrobiłem to zdjęcie (2)?

Leave a Reply

