Impresjonizm, impressionism, improwizacja, London, Londyn, Nikon D700, photographic improvisation

Jak zrobiłem to zdjęcie (1)?

Z cyklu: Jak zrobiłem to zdjęcie? przedstawiam zdjęcie zrobione w Londynie, 19go lutego 2013r. podczas indywidualnych warsztatów fotograficznych z Małgorzatą Pióro (http://www.malgorzatapioro.pl/).

Byliśmy w londyńskiej dzielicy Shoreditch, bogatej w różnorodne graffiti. Było już dość późno, po godzinie 19tej. Światło już było słabe. Wracaliśmy do najbliższego metra po całodziennym fotografowaniu. Byłem zadowolony z tego, co wspólnie zrobiliśmy, ale gdy zobaczyłem ścianę pokrytą kolorowymi malowidłami, wpadłem na pomysł ostatniego zdjęcia. Zwiększyłem ISO, otworzyłem przyszłonę aż na f/20 i nacisnąłem migawkę by przy czasie 0,8 sec. i ogniskowej 24mm idąc uchwycić coś, czego nie byłem do końca świadomy.

Czasem warto próbować w sposób niekonwencjonalny robić zdjęcia, które mogą oczarować swoim pięknem i prostotą. Z Gosią nazwaliśmy kategorię tych zdjęć: IMPRESJONIZM. Fotografia może być jak malowany obraz!

4 thoughts on “Jak zrobiłem to zdjęcie (1)?

  1. Pingback: Fotograficzny impresjonizm | Dominik Tomczyk

Leave a Reply

