Classic Moto Show, old cars, stare samochody, old car, stary samochód, Moto Show, Kraków, Nikon D700, oldtimer, oldtimery

Classic Moto Show 2013, Oldtimers

Nie lubię cofać się w czasie, ale skoro mam tyle do nadrobienia, to muszę niejako pokazywać to, co dotychczas zrobiłem zanim będę na bieżąco. I tak w jedną z wrześniowych niedziel, dokładnie 8go września, poszedłem po południu na Classic Moto Show 2013 w Krakowie, przy św. Wawrzyńca, gdzie zaparkowały ostatecznie najpiękniejsze zabytkowe samochody. Oczywiście jeszcze na chodzie, bo przecież jakoś musiały się tam dostać. Nie jest łatwo fotografować przy pełnej publiczności, zwłaszcza gdy w niektórych hangarach ekspozyjnych światła zastanego nie było zbyt dużo. Cóż, zwiększamy ISO? Nie! Jak zwykle wykorzystałem statyw, którym manewrowałem na wiele sposobów, by nie zajmować zbyt dużo miejsca. Czasem było to trudne!

One thought on “Classic Moto Show 2013, Oldtimers

Leave a Reply

